Wersja archiwalna 2006-05-29 08:25:35
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
| Roboty budowlane x Dostawy  Usługi  | Wypełnia Urząd Zamówień Publicznych Data otrzymania ogłoszenia__________________________ Numer identyfikacyjny_________________________________ | 
SEKCJA I: Zamawiający
I.1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego
| Nazwa Zarząd Dróg Powiatowych | Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów Piotr Pakieła Tel. (24) 275-21-13 e-mail: zdpsierpc@bip.org.pl | 
| Adres Ul.Kościuszki 1A | Kod pocztowy 09-200 | 
| Miejscowość Sierpc | Województwo mazowieckie | 
| Telefon (24) 275-21-13 | Faks (24) 275-21-13 | 
| Poczta elektroniczna (e-mail) zdpsierpc@bip.org.pl | Adres internetowy (URL) www.zdpsierpc.bip.org.pl | 
I.2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje
Taki jak w pkt. I.1 x Jeśli inny, wykorzystać Załącznik A
I.3) Adres, pod którym można uzyskać specyfikację istotnych warunków zamówienia
Taki jak w pkt. I.1 x Jeśli inny, wykorzystać Załącznik A
I.4) Adres, na który należy przesyłać oferty/ wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
Taki jak w pkt. I.1 x Jeśli inny, wykorzystać Załącznik A
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Opis
II.1.2) Nazwa zamówienia nadana przez zamawiającego
Przebudowa drogi powiatowej nr 114 Gójsk-Szczutowo i 1583 Stacja Kolejowa Szczutowo – dr.nr 560
II.1.3) Opis przedmiotu zamówienia
Odcinek drogi 114 Gójsk-Szczutowo od km 2+510 do km 5+108 - Wykonanie wyrównania istniejącej nawierzchni bitumicznej w ilości 75kg/m2 wraz z powierzchniowym utrwaleniem nawierzchni, ścięciem zawyżonych poboczy i wykonaniem poboczy z pospółki.
Odcinek drogi nr 1583 Stacja Kolejowa Szczutowo – dr.nr 560 do km 2+720 do km 3+220- Wykonanie wyrównania istniejącej nawierzchni bitumicznej w ilości 75kg/m2 wraz z powierzchniowym utrwaleniem nawierzchni i wykonaniem poboczy z pospółki.
II.1.4) Miejsce wykonania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw
Odcinek drogi Gójsk-Szczutowo, powiat sierpecki, województwo mazowieckie
II.1.5) Nomenklatura
|  | II.1.5.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV) | 
|  |  | 
| Główny przedmiot | 45.23.31.42-6 | 
| Dodatkowe przedmioty | ...- ...- ...- ...- | 
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej
NIE x TAK 
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
NIE x TAK 
II.2) Wielkość lub zakres zamówienia
II.2.1) Wartość lub zakres zamówienia (z uwzględnieniem wszystkich części i opcji, o ile dotyczy)
Roboty w zakresie nawierzchni dróg
II.3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania
Okres w miesiącach  i/ lub w dniach  (licząc od daty udzielenia zamówienia)
lub: Data rozpoczęcia // i/ lub zakończenia 30.09.2006 (dd/mm/rrrr)
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) Wymagane wadium
6.000,00 PLN
III.2) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne
- 
posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 
- 
posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia wymagane przez Prawo Budowlane tj. co najmniej jedną osobę posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie budowy dróg. 
- 
Wykaz wykonanych w ostatnich 5 latach robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej 3 zadania odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających przez poprzednich zamawiających, że roboty zostały wykonane należycie. 
- 
Posiadają niezbędny potencjał do wykonania zamówienia-posiada lub ma możliwość korzystania z następującego sprzętu: - 
szczotki mechanicznej do oczyszczania nawierzchni 
- 
wytwórni stacjonarnej do wytwarzania mieszanek mineralno-bitumicznych 
- 
układarek do układania mieszanek mineralno-asfaltowych typu zagęszczonego 
- 
skrapiarek 
- 
walców lekkich,średnich i ciężkich stalowych gładkich 
- 
walców ogumionych 
- 
samochodów samowyładowczych z przykryciem brezentowym 
 
- 
- 
znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 
- 
nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia(art..24 ust.1i2 ustawy) 
- 
wniosą wadium 
- 
udzielą 3 letniej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia 
- 
zlożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami,oświadczeniami,załącznikami oraz zaświadczeniami 
- 
spełniają wymagania określone ustawą Prawo Zamówień Publicznych oraz niniejszą specyfikacją 
SEKCJA IV: TRYBY
IV.1) tryb udzielenia zamówienia
Przetarg nieograniczony x
Przetarg ograniczony 
Negocjacje z ogłoszeniem 
IV.1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia (o ile dotyczy)
| Numer ogłoszenia w spisie BZP | Nr poz. z // (dd/mm/rrrr) | 
IV.1.3) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu (jeśli dotyczy)
Liczba  lub: Minimum  / Maksimum 
IV.2) Kryteria oceny ofert
A) x Najniższa cena - 100%
lub
B)  Cena oraz dodatkowe kryteria i ich wagi:
- 
_________________________________________________________ - ____ % 
- 
_________________________________________________________ - ____ % 
- 
_________________________________________________________ - ____ % 
- 
_________________________________________________________ - ____ % 
- 
_________________________________________________________ - ____ % 
- 
_________________________________________________________ - ____ % 
IV.3) Informacje administracyjne
IV.3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień
Dostępne do 31.07.2006 (dd/mm/rrrr)
Cena (o ile dotyczy) 20 zł
IV.3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (w zależności od tego, czy stosuje się tryb przetargu nieograniczonego, ograniczonego czy negocjacji z ogłoszeniem)
31.07.2006(dd/mm/rrrr)
Godzina 10:00 (gg:mm)
IV.3.3) Termin związania ofertą (w przypadku trybu przetargu nieograniczonego)
Do // (dd/mm/rrrr) lub  miesięcy i/ lub 60 dni od ostatecznego terminu składania ofert
IV.3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert
Data 31.07.2006 (dd/mm/rrrr) Godzina 10:15 (gg:mm)
Miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Sierpcu;09-200 Sierpc,ul.Kościuszki 1A
SEKCJA V: INNE INFORMACJE
V.1) Czy zamówienie dotyczy projektu/ programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej?
NIE x TAK 
Jeśli tak, wskazać projekt/ program oraz wszelkie pomocne odniesienia
V.2) Data wysłania ogłoszenia 24.05.2006 (dd/mm/rrrr)
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Administrator
- Data udostępnienia w BIP: 2006-05-29
- Informacja zaktualizowana przez: Administrator
- Data ostatniej aktualizacji: 2006-05-29 08:25:35
- Liczba odsłon: 446
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu:
