Sierpc.dnia 23.02.2012 r.
Przebudowa drogi powiatowej nr 3763W Lelice - Białuty na terenie gminy Gozdowo o łącznej długości 0,600 km
Numer ogłoszenia: 44087 - 2012; data zamieszczenia: 23.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Sierpcu , ul. Kościuszki 1A, 09-200 Sierpc, woj. mazowieckie, tel. 024 2752113, faks 024 2752113.
- 
Adres strony internetowej zamawiającego: zdpsierpc.bip.org.pl
 
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej nr 3763W Lelice - Białuty na terenie gminy Gozdowo o łącznej długości 0,600 km.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: WYZNACZENIE TRASY I PUNKTÓW WYSOKOŚCIOWYCH WRAZ Z INWENTARYZACJĄ POWYKONAWCZĄ km 0,600 PROFILOWANIE WRAZ Z ZAGĘSZCZENIEM PODŁOŻA POD WARSTWY KONSTRUKCYJNE NAWIERZCHNI 600x4,20=2 520 m2 2 520,00 WYRÓWNANIE PROFILU KRUSZYWEM ŁAMANYM KAMIENNYM 0-31,5 mm STABILIZOWANEGO MECHANICZNIE WARSTWA GRUBOŚCI DO 10 CM, 10% POWIERZCHNI 600x4,20x0,1x0,1=25,20 M3 25,20 NAWIERZCHNIA Z BETONU ASFALTOWEGO AC 16W - WARSTWA WIĄŻĄCA O GR. 6 cm 600x4,0=2400 m2 2 400,00 WYKONANIE POBOCZY Z POSPÓŁKI O ŚREDNIEJ GRUBOŚCI 7 CM 600x2,0x1,00=1 200 m2 1 200,00.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- 
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
 - 
-
 
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie wymaga się
III.2) ZALICZKI
- 
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
 
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
- 
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- 
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 (zał. nr 2 do SIWZ). Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia/ nie spełnia
 
 - 
 - 
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- 
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 (zał. nr 2 do SIWZ). Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia/ nie spełnia
 
 - 
 - 
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- 
Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi), posiadają uprawnienia wymagane odnośnymi przepisami prawa. Jeżeli Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a pomioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia oraz pisemnego oświadczenia tych pomiotów o braku podstaw do wykluczenia.
 
 - 
 - 
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- 
Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi), posiadają uprawnienia wymagane odnośnymi przepisami prawa. Jeżeli Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a pomioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia oraz pisemnego oświadczenia tych pomiotów o braku podstaw do wykluczenia.
 
 - 
 - 
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- 
Wymagana jest polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej
 
 - 
 
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
- 
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- 
koncesję, zezwolenie lub licencję
 - 
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
 - 
opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
 
 - 
 - 
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- 
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
 - 
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
 - 
aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
 - 
aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
 - 
wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
 
 - 
 - 
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- 
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
 - 
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
 
 - 
 - 
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
 
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zdpsierpc.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 09-200 Sierpc, ul. Kościuszki 1a.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.03.2012 godzina 09:30, miejsce: 09-200 Sierpc, ul. Kosciuszki 1a.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Załącznik:
P.O. Kierownika ZDP
w Sierpcu
Artur Obrębski
/podpis nieczytelny/
ZDP.DT.272.2.2012                                                                              Sierpc, 15.03.2012 r.
Zarząd Dróg Powiatowych
W Sierpcu
09-200 Sierpc
ul. Kościuszki 
PRID Ciechanów Spółka z o.o. Chotum 46A, 
06-452 Ościsłowo
Przedsiębiorstwo Robót-Drogowo-Mostowych Sp. z o.o. ul. 19-go Stycznia 62 
09-100 Płońsk
Przedsiębiorstwo Robót Drogowych w Płocku ul. Przemysłowa 28
 09-400 Płock
Biuro Projektów i Inwestycji PROBUD s.c. ul. Konstytucji 3 Maja
09-200 Sierpc
Przedsiębiorstwo Transportowo-Handlowe WAPNOPOL Adam Nowakowski ul. Nadrzeczna 12 06-450 Glinojeck
Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Spółka z o.o. ul. Wojska Polskiego 8 
87-600 Lipno
Zawiadomienie o wyborze oferty
Na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 19, poz. 177, Nr 96, poz. 959 i Nr 116, poz. 1207) zamawiający zawiadamia o wyborze najkorzystniejszej oferty.
I. Zamawiający:
1. Nazwa: Zarząd Dróg Powiatowych w Sierpcu
2. Adres: ul. Kościuszki 1a
3. Kod pocztowy: 09-200
4. Miejscowość: Sierpc
5. Województwo: mazowieckie
II. Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych?
1. Tak.
III. Tryb i przedmiot zamówienia:
1. Rodzaj zamówienia:
       1)  robota budowlana; 
2. Tryb udzielenia zamówienia:
1)    przetarg nieograniczony; 
IV.       Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej nr 3763W Lelice - Białuty na terenie gminy Gozdowo o łącznej długości 
V. Wybór oferty:
1. Wykonawca:
  Przedsiębiorstwo Robót Drogowych w Płocku ul. Przemysłowa 28
 09-400 Płock
        cena oferty: 105 036,66 zł brutto
Uzasadnienie wyboru:
Oferta spełnia założenia określone w  Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz jest  prawidłowa pod względem formalnym, merytorycznym i rachunkowym.
VI. Punktacja przyznana ofertom
| 
 Oferta Nr 1:  | 
 PRID Ciechanów Spółka z o.o. Chotum 46A, 06452 Ościsłowo  | 
 ilość punktów w kryterium ceny: 88   | 
| 
 Oferta Nr 2  | 
 Przedsiębiorstwo Robót-Drogowo-Mostowych Sp. z o.o. ul. 19-go Stycznia 62 09-100 Płońsk 5        | 
 ilość punktów w kryterium ceny:  99  | 
| 
 Oferta Nr 3  | 
 Przedsiębiorstwo Robót Drogowych w Płocku ul. Przemysłowa 28 09-400 Płock  | 
 ilość punktów w kryterium ceny: 100   | 
| 
 Oferta Nr 4  | 
 Biuro Projektów i Inwestycji PROBUD s.c. ul. Konstytucji 3 Maja 09-200 Sierpc  | 
 ilość punktów w kryterium ceny: 84  | 
| 
 Oferta Nr 5  | 
 Przedsiębiorstwo Transportowo-Handlowe WAPNOPOL Adam Nowakowski ul. Nadrzeczna 12 06-450 Glinojeck  | 
 ilość punktów w kryterium ceny: 88  | 
| 
 Oferta Nr 6  | 
 Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Spółka z o.o. ul. Wojska Polskiego 8 87-600 Lipno  | 
 ilość punktów w kryterium ceny:  84  | 
VII. Oferty odrzucone: 0
VI. Zawarcie umowy
1. Zamawiający zawiera umowę w sprawie zamówienia publicznego w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało przesłane w sposób określony w art. 27 ust. 2 uzp (przesłane faksem lub drogą elektroniczną)
Zgodnie z art. 180 oraz art. 182 Prawa zamówień publicznych mogą Państwo wnieść odwołanie do Prezesa Izby .
P.O. Kierownika ZDP
w Sierpcu
Artur Obrębski
/podpis nieczytelny/
Sierpc: Przebudowa drogi powiatowej nr 3763W Lelice - Białuty na terenie gminy Gozdowo o łącznej długości 0,600 km
Numer ogłoszenia: 80057 - 2012; data zamieszczenia: 06.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 44087 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Sierpcu, ul. Kościuszki 1A, 09-200 Sierpc, woj. mazowieckie, tel. 024 2752113, faks 024 2752113.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej nr 3763W Lelice - Białuty na terenie gminy Gozdowo o łącznej długości 0,600 km.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: WYZNACZENIE TRASY I PUNKTÓW WYSOKOŚCIOWYCH WRAZ Z INWENTARYZACJĄ POWYKONAWCZĄ km 0,600 PROFILOWANIE WRAZ Z ZAGĘSZCZENIEM PODŁOŻA POD WARSTWY KONSTRUKCYJNE NAWIERZCHNI 600x4,20=2 520 m2 2 520,00 WYRÓWNANIE PROFILU KRUSZYWEM ŁAMANYM KAMIENNYM 0-31,5 mm STABILIZOWANEGO MECHANICZNIE WARSTWA GRUBOŚCI DO 10 CM, 10% POWIERZCHNI 600x4,20x0,1x0,1=25,20 M3 25,20 NAWIERZCHNIA Z BETONU ASFALTOWEGO AC 16W - WARSTWA WIĄŻĄCA O GR. 6 cm 600x4,0=2400 m2 2 400,00 WYKONANIE POBOCZY Z POSPÓŁKI O ŚREDNIEJ GRUBOŚCI 7 CM 600x2,0x1,00=1 200 m2 1 200,00..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00-9.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
 
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Robót Drogowych w Płocku S.A., ul. Przemysłowa 28, 09-400 Płock, kraj/woj. mazowieckie.
 
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 97560,97 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
- 
Cena wybranej oferty: 85395,66
 - 
Oferta z najniższą ceną: 85395,66 / Oferta z najwyższą ceną: 101652,00
 - 
Waluta: PLN.
 
P.O. Kierownika ZDP
w Sierpcu
Artur Obrębski
/podpis nieczytelny/
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Adam Kurta
 - Data udostępnienia w BIP: 2012-04-06
 - Informacja zaktualizowana przez: Adam Kurta
 - Data ostatniej aktualizacji: 2012-04-06 11:30:17
 - Liczba odsłon: 2031
 - Historia dokumentu: